niedziela, 14 sierpnia, 2022
Banner Top

Artykuł sponsorowany

W XXI wieku nagrywanie filmów na YouTube’a to już nie tylko hobby czy forma spędzania wolnego czasu. Wiele osób podchodzi do tego typu zajęć profesjonalnie, a dla niektórych staje się to zawodem i podstawą utrzymania. Jeśli należysz do grona influencerów, istnieje kilka rzeczy, które mogą Ci pomóc w promowaniu Twojego kanału i rozwijaniu zasięgów.

Nagrywanie filmów – czyli jak to zrobić, by zaciekawić widza

W dobie wszechobecnego Internetu, coraz większej ilości mediów społecznościowych oraz platform, na których twórcy mogą dzielić się swoimi treściami, największym wyzwaniem jest wykreowanie treści, które trafią do nowych odbiorców i zainteresują ich na tyle, by zostali z Tobą na dłużej. Istotną kwestią jest tutaj na pewno oryginalność Twoich pomysłów, ale ważna może okazać się również forma ich zaserwowania. Właśnie dlatego przydatny może okazać się kurs filmowania. Podczas tego typu szkolenia nauczysz się, jak nagrywać filmy i poznasz warsztat pracy operatora, dowiesz się też sporo o montażu i postprodukcji. Wszystko to przyda Ci się nie tylko do tworzenia czytelnych i atrakcyjnych treści, ale również będzie stanowić cenne doświadczenie, gdybyś chciał wyjść ze swoimi pomysłami poza Youtube’a i rozważyć karierę w branży filmowej.

Montowanie filmów – kluczowa kwestia dla młodego pokolenia

Montowanie filmów jest niezwykle ważnym etapem przygotowywania kreatywnego produktu, jakim jest wideo na YouTube. Dzieje się tak dlatego, że głównym odbiorcą treści w Internecie są młodzi ludzie (w większości wychowani z Internetem). Społeczność stworzona z takich osób jest przyzwyczajona do krótkich, atrakcyjnych wizualnie treści i zmieniających się często obrazów. Zabiegi montażowe pomagają nie tylko usunąć wszystkie wpadki i wyciąć przydługie fragmenty, ale mogą również skutecznie uatrakcyjnić wideo dla potencjalnego widza. Jeśli interesuje Cię rozszerzanie swoich zasięgów, skuteczne może okazać się zainwestowanie w kurs montażu wideo lub kurs animacji. Dzięki zdobytym na nim kompetencjom, zyskasz komplet umiejętności niezbędnych do tworzenia kreatywnych materiałów, które mają szansę przebicia.

E-mail marketing – jak trafić do starszego odbiorcy?

Jeśli Twoje treści są przeznaczone dla starszych odbiorców, skutecznym sposobem na trafie do nich może być zastosowanie tak zwanego e-mail marketingu. Kurs email marketing pomoże Ci w przygotowaniu kompleksowego planu działań z tego zakresu oraz zoptymalizowaniu Twoich stron internetowych i innych narzędzi marketingu (na przykład Instagrama, Facebooka czy Twittera). Możesz również nauczyć się skutecznego pisania maili, projektowania newslettera oraz optymalizowania działań marketingowych. Tego typu  środki przekazu są skuteczne w budowaniu określonej społeczności i mogą pomóc Ci, jeśli serwujesz treści dłuższe i wymagające skupienia – a więc przeznaczone dla starszego odbiorcy – lub jeśli planujesz zawodowe związanie się z firmą zajmującą się promocją i marketingiem.

Zdjęcie główne: pexels.com/freestocks.org

Tagi: , , , ,
Magdalena Gawior
Początkująca copywriterka, studentka farmacji. Czas wolny lubi spędzać na czytaniu fantastyki i książek popularnonaukowych, zwłaszcza dotyczących tematów okołomedycznych i psychologicznych.

Powiązanie artykuły

Brak artykułów

0 Komentarze

Zostaw komentarz