Poniżej znajdziesz obiektywne zestawienie 5 polskich firm działających online w segmencie wyposażenia sklepów. Wybrane cechy porównawcze to: asortyment, model biznesowy (online + dodatkowe usługi) oraz innowacyjność — te trzy pozwalają zarówno oddzielnie ocenić profil każdej firmy, jak i podkreślić ich różnice w podejściu.
Asortyment: oferuje meble ekspozycyjne i akcesoria sklepowe (stojaki, gondole, wieszaki, regały, kosze, manekiny, stendery, panele ścienne)
Model biznesowy: sprzedaż online – szeroka oferta skierowana do sklepów odzieżowych i wielobranżowych; brak informacji o usługach projektowych.
Innowacyjność: dostarcza szeroki wachlarz gotowych rozwiązań, ale bez sygnałów o personalizacji lub systemach modułowych.
Asortyment: obfity wybór systemów sklepowych (regały, gondole, wieszaki, Spacewall), akcesoriów (lustra, koszyki, haczyki), regały magazynowe i upominkowe
Model biznesowy: silna obecność online z e-sklepem, newsletter, blogi (np. „mapy cieplne a merchandising”) i usługi projektowe/doradcze dla klienta
Innowacyjność: oferuje system Spacewall – elastyczne panele ekspozycyjne, łatwe montażowo, ekonomiczne, pozwalające na personalizację układów
Asortyment: firma specjalizująca się w akcesoriach i meblach sklepowych. Wszechstronna oferta mebli handlowych, jubilerskich, muzealnych i sklepowych
Model biznesowy: obecność online i sprzedaż za sprawą sklepu internetowego; możliwość składania indywidualnych zamówień
Innowacyjność: oferuje sprawdzone, funkcjonalne meble, z wysoką jakością i personalizacją.
Asortyment: produkty z zakresu stoisk handlowych, wysp handlowych, systemy sklepowe z poręczami, półkami, szufladami, ekspozytory wolnostojące, lady, stoły; także aranżacje sklepów z oświetleniem i regulowanymi półkami
Model biznesowy: produkcja indywidualnych projektów, sprzedaż online (sklep internetowy), kompleksowe podejście: projekt, wykonanie, montaż
Innowacyjność: oferta personalizacji, nowoczesne aranżacje, możliwość regulacji wysokości i oświetlenia, szerokie zastosowania
Asortyment: gabloty i witryny szklane (kolekcje VARIO, POLO, PICCOLINO, GABLO, OKTO), meble sklepowe z różnych sektorów (jubilerskie, piekarnicze, muzealne), lady, regały (GAMA, IDEA)
Model biznesowy: sklep firmowy online, katalogi do pobrania, standardowe zamówienia – brak informacji o usługach projektowych.
Innowacyjność: podkreśla wysoki design, różne typy witryn (podświetlane LED, zamykane itd.), ale głównie gotowe linie produktowe.