Jak szukać przestrzeni na biuro?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

W centrum czy na obrzeżach? O niewielkim czy sporym metrażu? Z dodatkową recepcją, ochroną, salami konferencyjnymi? Podpowiadamy, w jaki sposób szukać przestrzeni na biuro i jakie kwestie wziąć pod uwagę. Zapoznaj się z naszym artykułem, a następnie wykorzystaj zawarte w nim wskazówki!

Określ swoje potrzeby

Przed rozpoczęciem poszukiwań przestrzeni na biuro określ swoje potrzeby. Musisz dobrze się zastanowić, jaka powierzchnia będzie potrzebna, ile ma liczyć metrów kwadratowych, jaki ma być układ pomieszczeń, jaka lokalizacja będzie w porządku, a jaka niekoniecznie, jakie ma być wyposażenie, czy ma być klimatyzacja, recepcja, ochrona oraz oczywiście jedna z ważniejszych kwestii – jak duży masz na to budżet. Im dokładniej zaznaczysz swoje wymagania, tym łatwiej będzie znaleźć idealne biuro.

Szukaj w Internecie

Internet to dobre źródło informacji na temat biur do wynajęcia i prawdziwa kopalnia ofert. Możesz skorzystać z wyszukiwarek i portali nieruchomości bądź też z dedykowanych stron internetowych oferujących biura do wynajęcia. Sprawdź: https://directoffice.pl/ – to firma specjalizująca się w wynajmie powierzchni biurowych.

Skorzystaj z usług agentów nieruchomości 

W znalezieniu odpowiedniej przestrzeni na Twoje biuro mogą też pomóc agenci nieruchomości. Mają oni aktualną wiedzę na temat rynku nieruchomości, więc nie tylko przedstawią Ci konkretne propozycje, ale też pomogą w negocjacjach z wynajmującym.

Sprawdź ogłoszenia w lokalnej prasie 

Mogłoby się wydawać, że prasa schodzi już na drugi plan, bo wszystko przeniosło się do Internetu. Otóż niekoniecznie. Przejrzyj ogłoszenia o wynajmie biur w lokalnych gazetach. Zdziwisz się, jak wiele ciekawych ofert tam znajdziesz – a które nie są dostępne w Internecie.

Zwróć uwagę na lokalizację 

O lokalizacji wspomnieliśmy już wcześniej, jednak jest to temat, który wymaga podkreślenia i rozwinięcia. Dlaczego? Od lokalizacji zależy między innymi, gdy będzie wygodnie dojeżdżać do pracy i ile ten dojazd zajmie, czy bez problemu dociera tam komunikacja miejska, a może znajduje się na totalnych obrzeżach, gdzie nie kursują autobusy. Jeśli chodzi o duże aglomeracje, to sprawdź: biura do wynajęcia Kraków oraz biura do wynajęcia Wrocław.

Istotna jest także dostępność miejsc parkingowych – zwłaszcza jeśli zatrudniasz dużo pracowników. Czy można korzystać z miejsc postojowych na parkingu podziemnym albo naziemnym, czy trzeba polować, aż któreś się zwolni?

Warto też się rozejrzeć, czy w okolicy są restauracje i kawiarnie, do których można skoczyć na przerwie lub umówić się na spotkanie biznesowe. Nie bez znaczenia jest jeszcze to, czy dany lokal znajduje się w nowoczesnym biurowcu, przysłowiowym drapaczu chmur, czy może w wyjątkowej kamienicy.

Gdy już znajdziesz interesującą ofertę biura do wynajęcia, umów się na wizytę i przekonaj się, czy oczekiwania pokrywają się z rzeczywistością. Porównaj różne oferty i wybierz najlepszą dla swojej firmy. Powodzenia!

Zdj. główne: Israel Andrade/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*